“ANDA PENGHIDAP SAKIT BUAH PINGGANG ?
  
Baca Pengakuan Ikhlas Ini Dahulu
.
 
 
 .
Sambungan…
 
Kami pasti, sebagai seorang pesakit yang menghidapi masalah buah pinggang, anda pasti pernah mengalami salah satu perkara di bawah
 .
  • KENCING BERBUIH buih terlalu banyak dan terlalu kerap. kencing berbuih ini tanda buah pinggang telah mula rosak.
  • KENCING BERWARNA KERUH – air kencing hampir warna kemerahan tanda buah pinggang semakin merosot dan boleh jadi batu karang.
  • BADAN LEMAH – rasa lesu sepanjang hari..tak bermaya buat kerja..malas dgn tiba2..tenaga rasa mcm kurang walaupun dh makan byk. Buah pinggang semakin rosak.
  • RISAU CONSUME UBAT SINTETIK – kesan jangka masa panjang ..takut effect pd anggota lain..
  • ULANG ALIK HOSPITAL – asyik follow-up dgn doktor sbb nak monitor paras bacaan yg tak turun2..terpaksa ambil masa yg lama & kena cuti utk buat appointment..
  • Ketidakselesaan atau rasa terbakar ketika membuang air kecil.
  • Darah keluar bersama-sama air kencing.
  • Perubahan pada kekerapan membuang air kecil.
  • Kerap buang air kecil, terutama pada tengah malam.
  • Bengkak pada pergelangan kaki.
 

MACAMANA NI?

Rasa macam nak bunuh diri pun ada. Astaghfirullah…mengucap banyak2 la …

Allah akan tolong kita selagi kita usaha.

JANGAN RISAU, ANDA DATANG TEPAT MASANYA. RIGHT ON TIME!
 
 

Setiap penyakit pasti ada ubatnya! Ini bukan kami yang kata, tapi ianya adalah sabda nabi kita!

 
 
Sebelum tu.. Mari kita lihat apa kata pesakit buah pinggang di bawah :
.
 

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

 Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

See? Sakit buah pinggang ni insya Allah boleh diselesaikan jika kena caranya.  

Ada  protokol yang perlu anda patuhi jika nak perbaikai masalah sakit buah pinggang ni.

Kami bukanlah hebat sangat namun kami hanya berusaha untuk membantu dan selebihnya segala kesembuhan hanya dari Allah.

.

Siapakah formulator ubat sakit buah pinggang ini?

Beliau  adalah  DATO’ ASSIST. PROF. DR. AZLAN,

.

.

Untuk makluman anda, beliau merupakan seorang pakar dalam kajian toksikologi herba dan pemakanan & keselamatan makanan dari Universiti Awam Malaysia.
 
Beliau pernah memenangi pelbagai anugerah daripada penyelidikan dan pembangunan produk berasaskan herba di antaranya adalah Ekspo Teknologi Malaysia, MTE 2011 (pemenang pingat emas), IIRIE 2011 (anugerah khas & pemenang pingat Perak), Teknologi Reka Cipta dan Inovasi Expo, ITEX 2011 (anugerah khas, pemenang pingat emas & pemenang pingat Perak).
.
.
.
 
 
..
 
.
Ni antara beberapa sijil dan anugerah yang beliau perolehi.
Kalau ikutkan ada banyak lagi tapi karang kata beliau riak pulak. hehe
 
Ok lah, jom kami ceritakan secara ringkas masalah penyakit yang sedang anda hadapi tu.
 
Nephrotic Syndrome adalah satu penyakit yang berkaitan dengan buah pinggang.
 
Di dalam buah pinggang yang normal, glomeruli sejenis penapis halus di dalam buah pinggang, berfungsi untuk menghalang albumin (sejenis protein) daripada keluar ke dalam air kencing.
.
Di dalam keadaan nephrotic syndrome, glomeruli atau penapis ini telah rosak atau bocor.
 
Ini menyebabkan lebih daripada 3 gram protein keluar melalui air kencing di dalam masa 24 jam setiap hari daripada badan.
 
Keadaan ini dipanggil PROTEINURIA. Ini menyebabkan badan kehilangan banyak protein.
.
Pengeluaran protein melalui air kencing atau PROTEINURIA menyebabkan badan akan kehilangan banyak protein dari dalam darah atau dikenali sebagai HYPOALBUMINEMIA.
.
Kekurangan protein di dalam salur darah menyebabkan AIR keluar dari dalam salur darah ke dalam tisu badan.
 
Ini menyebabkan kebengkakan muka, tangan dan kaki yang dipanggil EDEMA atau bengkak air.
 
Hati juga mula menghasilkan lebih banyak lemak di dalam darah sebagai reaksi kehilangan protein maka terjadilah HYPERLIPIDEMIA atau lemak berlebihan di dalam darah.
.
Masalah kerosakan buah pinggang & hati ini berkait rapat penyakit seperti obesiti, kencing manis, gout, darah tinggi sirosis dan hemodialisis.
 
Sebab itu lah anda akan dapati kebanyakan pesakit-pesakit ini jika tidak dirawat segera akan mengalami masalah buah pinggang.
.
Oleh itu, bagi membantu masalah ini anda perlukan satu formula yang boleh merangsang pertumbuhan semula sel-sel organ dalam badan untuk kembali sihat.
.

Siapakah Yang Berisiko Mendapat Penyakit Kegagalan Fungsi Buah Pinggang ?

Boleh kata semua orang mempunyai risiko mendapat penyakit kegagalan buah pinggang, cuma berikut adalah faktor-faktor risiko tinggi yang diketahui:

  1. Pesakit yang menghidap kencing manis.
  2. Kerap makan ubat tahan sakit atau ubat-ubatan tambahan (supplement) yang tidak diketahui.
  3. Pesakit yang mempunyai penyakit jantung koronari.
  4. Pesakit yang mempunyai sejarah keluarga penyakit buah pinggang yang ketara.

.

RISIKO SAKIT BUAH PINGGANG JIKA TIDAK DIRAWAT SEGERA!

  • Serangan jantung
  • Tekanan darah tinggi
  • Microalbuminuria
  • Proteinuria
  • Darah Creatinin meningkat
  • Dialisis – peritoneal
  • hemodialisis
  • Pemindahan buah pinggang
  • Risiko kehilangan buah pinggang!

.

AMARAN!
Jika anda terus membiarkan paras Creatinine dalam badan anda lebih tinggi dari paras normal, bersedialah untuk terima penyakit-penyakit yang berpotensi seperti dinyatakan di atas.
 

Tahukah anda setiap tahu jumlah pesakit buah pinggang di Malaysia meningkat 5000 orang setiap tahun! Angka ini sangat menakutkan kita. 

 

Dan ini sekali gus menjadikan Malaysia di antara negara paling ramai penghidap sakit buah pinggang! Ya, anda juga termasuk dalam statistik ini! 

 

Saban tahun ada sahaja kita dengar dan baca berita rayuan pesakit buah pinggang meminta derma buah pinggang bagi meneruskan hidup. 

 

Kini, sakit buat pinggang bukan hanya menyerang orang dewasa, malah remaja kita juga ada yang menghidapi sakit buah pinggang!

 

 .

Fuh, ngeri betul kalau baca berita-berita ni semua kan?

Bayangkan kalau anda berada di tahap kronik(nauzubillah), pastinya ianya semakin sukar untuk dihadapi.

Bagi membantu masalah-masalah ini, Dr Azlan dan beberapa rakan beliau yang lain telah menjalankan kajian selama 7 tahun bagi mencari formula terbaik memperbaiki masalah buah pinggang. 7 tahun? 
 
Ya, 7 tahun, bukannya 7 bulan, atau 7 minggu , apatah lagi 7 hari!
.
.
.
Alhamdulillah, setelah menghadapi pelbagai onak dan duri, beliau berjaya menghasilkan  formula yang berkesan untuk membantu masalah buah pinggang ini.
 
Hasil daripada kajian ini telah berjaya dipaparkan di journal-journal antarabangsa.
 
Anda boleh lihat sendiri hasil kajian mereka ini di journal-journal antarabangsa.  
 .
Bukan senang bang oii nak publish paper kat sini, ada banyak tapisan dan ianya mengambil  masa yang lama.
 
Hanya kajian yang betul-betul mengikut methodologi dan yang diiktiraf sahaja yang akan dipublish.
.
 
 

Dalam penyelidikan yang beliau  jalankan, Dr Azlan menggunakan sumber  alami dari tumbuh-tumbuhan yang ada di negara kita Malaysia yang tercinta ini.

Dan hasil yang ditemui memang menakjubkan.

Siapa sangka negara kita sebenarnya banyak sumber alami untuk diketengahkan dalam bidang perubatan.

Kos penyelidikan selama 7 tahun ini telah menelan belanja beratus ribu ringgit!

.

Ya, RATUS RIBU RINGGIT dengan masa 7 TAHUN untuk dapatkan formula in!

Tak percaya?

Ok di sini kami sertakan beberapa grant yang beliau perolehi untuk menjalankan kajian.

Nak hasilkan satu-satu kajian yang proven bukannya mengambil sehari dua,ianya mengambil masa yang lama dan menelan belanja kos yang tinggi.

 

 
Anda nak baca testimoni pengguna formula Dr Azlan yang mana sudah berkurang dari semua kerisaun di atas?
 
Semua ini adalah kenyataan yang benar dari pengguna, bukan reka-reka ya. 

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu
 
 
Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu
 

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

MEMPERKENALKAN, TEA HERBA TRIPLE-T

..
TRIPLE-T merupakan satu-satunya teh herba yg di formulasikan dari herba-herba tempatan yang mana telah menjalani kajian saintifik selama 7 tahun dan hasil kajiannya diiktiraf pada peringkat antarabangsa!
..
Triple-T adalah teh herba 3 tindakan (Triple Action Tea) 
  • Membantu Mencuci Organ – Cellular Detox
  • Membantu Memulihkan Sel Hati & Buah Pinggang
  • Membantu Menghapuskan Sel Lemak Merbahaya.

Triple-T telah melalui kajian saintifik R&D oleh pakar toksikologi dan terapi makanan  Dato’ Asst. Prof. Dr. Norazlanshah lebih 7 tahun.

Ia terbukti berkesan secara saintifik dan tidak toksik kepada badan.

Triple-T juga kaya antioksidan & 100% herba semulajadi.
 
Triple-T sangat-sangat disarankan untuk mereka yang mempunyai kerosakan hati dan buah pinggang sertamereka yang mempunyai berat badan berlebihan.
 
Triple-T juga sesuai diamalkan sebagai minuman kesihatan.
 
 
Cara pengambilan Triple-T:
  • Rebus 1 uncang Triple-T ke dalam 500-1000 ml air sehingga panas menggelak & then off api.\
  • Biarkan at least 20-30 minit or lebih. Tunggu sehingga suam/sejuk baru minum.
  • Minum tanpa sebarang campuran gula.
  • Amalkan setiap hari, tak kisah berapa kali sehari.
  • Minum sikit-sikit, tengok dulu macam mana. Untuk permulaan  5-7 hari pertama limitkan 500ml sahaja dulu sehari. Kalau kencing semua ok teruskan dengan 750 sehari, kemudia baru 1 liter.
  • Sila rujuk doktor anda untuk limit pengambilan air dalam sehari.  Jika doktor sarankan 500ml sahaja sehari, maka anda hanya perlu minum 500ml sahaja air rebusan TripleT dalam sehari selama 2-4 minggu pertama.
  • Seeloknya minum sebelum makan
  • Kalau ada ambil ubat hospital kena jarakkan pengambilan dengan TripleT ni dlm 1-2 jam. Jangan ambil sekaligus nanti kurang berkesan.

1 kotak TripleT ni ada 28 uncang. Sehari guna 1 uncang. So 1 kotak boleh guna lebih kurang sebulan

 

 
Dalam proses penggunaan TRIPLE-T ini, tubuh badan manusia akan mengalami tindak balas positif yang dinamakan healing crisis
 
Healing crisis ini biasa berlaku apabila menggunakan bahan semulajadi kerana ia akan bertindak membuang kesan-kesan dari pengambilan ubatan atau makanan yang mengandungi bahan kimia merbahaya.

Antara kemungkinan tindak balas yang dialami adalah sepeti:

  • Pembuangan najis dan kencingan lebih lawas dari biasa
  • Berdebar
  • Letih
  • Sakit tekak
  • Sakit sendi
  • Loya dan demam
  • Sakit di bahagian-bahagian tertentu

Tempoh healing crisis ini berbeza mengikut individu. Jika keadaan ini berlaku, pengambilan TRIPLE-T mestilah diteruskan kerana ini merupakan reaksi positif badan ke arah pemulihan. 

Berikut Merupakan Kandungan Herba Aktif Dalam Triple-T.

Setiap daripada bahan yang digunakan dalam Triple-T mempunyai fungsi dan kebaikannya tersendiri. Berikut adalah senarai ringkas fungsi dan kegunaan bahan yang digunakan.
.
 
 .
 
DAUN FICUS (Mas Cotek) 
  • Membantu melindungi hati dan ginjal serta menghasilkan sel-sel organ dalaman yang lebih sihat.
  • Ia juga sangat berkesan dalam mengawal gula dan tekanan darah secara efektif
DAUN STAMINEUS (Misai Kucing)
  • Membantu mencuci dan mengeluarkan toksin dalam badan.
  • Melawaskan pembuangan air kecil dan mencairkan batu karang.
Daun Teh Hijau
  • Kandungan bahan aktifnya membantu menghalang penukaran karbohidrat kepada gula.
  • Sumber antioksidan terbaik yang meningkatkan metabolisme badan serta mengurangkan stress.
  • Ia juga menstabilkan tekanan darah, menyihatkan jantung, membunuh sel-sel kanser serta mengurangkan paras kolestrol jahat selain membantu dalam penjagaan kesihatan kulit..
.
INI BUKAN PRODUK AJAIB!
 
Untuk makluman anda, walaupun produk Triple-T ini telah terbukti secara saintifik membantu pesakit buah pinggang,  ianya bukanlah ubat ajaib hari ni guna terus sembuh.
 
Tidak tuan-tuan, ianya bukan begitu.
 
Dalam penjagaan buah pinggang ini, anda perlu merawatnya dari punca yakni dari pemakanan dan lifestyle anda.
 
Ini bersesuaian dengan sabda nabi :
 
“Perut itu adalah rumah penyakit dan banyak makan itu punca segala penyakit” ( Hadis riwayat muslim)
  
Oleh  itu, dalam kaedah protokol yang kami gunakan ini, pesakit perlu melakukan perkara-perkara dan pantang larang yang ditetapkan.
 
Dalam kaedah ini, anda perlu merawat makanan utama yang menjadi punca penyakit buah pinggang itu terlebih dahulu dan seterusnya barulah boleh memperbaiki sakit anda sepenuhnya.  
 
Untuk dapatkan hasil terbaik, anda perlu ikuti 100% saranan dibawah. Namun, jika tidak mampu, sekadar 70-80% pun dah dikira baik.
 
Perkara utama dalam rawatan Triple-T yang kami praktiskan ini, anda perlu BERHENTI  terus dari pengambilan gula putih termasuklah susu pekat manis dalam minuman seharian.  
 
Saranan ini anda wajib ikut 100% kalau nak gunakan kaedah rawatan yang dipraktiskan.
 
Jika anda tak sanggup nak tinggalkan gula putih dalam menu diet seharian anda, jangan harap anda nak hilang dari sakit buah pinggang anda tu.
 
Gunalah banyak mana Triple-T  sekalipun, paras creatinine dalam badan anda pasti akan naik balik kerana trigger punca utamanya anda gagal bendung. 
 
Gula putih ni kalau mengikut kata Dr Norman , ianya adalah racun utama bagi semua manusia tak kira sama ada yang ada masalah buang pinggang atau pun tidak.
 
Susu pekat manis juga adalah salah satu gula yang amat pekat dan sangat merbahaya. 1 gelas teh tarik bersamaan dengan 1 tin minuman air berkarbonat!
 
Jika anda penggemar minuman 3 in 1 , sila berhenti segera kerana di dalamnya mengandungi krimer dan gula yang tinggi yang sememangnya bahaya untuk badan manusia!
 
Habis tu, macam mana kalau saya nak minum air manis? Saya dah terbiasa minum air manis?
 
Hmm..
 
Anda kena ingat bahawa anda sekarang menghidapi sakit buah pinggang yang mana jika tidak dirawat akan menyebabkan buah pinggang anda rosak dan gagal berfungsi.
 
Mata boleh jadi sembab dan kaki bengkak.
 
Jika anda masih dengan perangai lama, jangan mimpi sakit anda tu boleh sembuh. Jangan harap hanya dengan pengambilan Triple-T sakit buah pinggang anda akan sembuh.  
 
Seperti yang kami maklumkan tadi, nak baiki buah pinggang ni kena baiki puncanya iaitu dari pemakanan, ianya bermula dari amalan diet seharian anda.
 
Salah satu punca utama terjadinya sakit buah piggang ni adalah dari pengambilan gula yang berlebihan, macam mana nak sembuh kalau anda masih mengambil racun gula putih dalam diet seharian anda?
 
 
OK seterusnya, anda juga perlu amalkan perkara-perkara berikut.
 
Apa yang disenaraikan ini tak wajib ikut, namun amat digalakkan jika anda mahu sihat.
 
Saranan ini juga sesuai bagi mereka yang tiada masalah kesihatan dan ingin kekal sihat.
 
Jika anda tak dapat ikut 100%, dapat ikut 70-80% pun dah dikira cukup baik.
 
1. Ubah portion menu dalam pengambilan makanan seharian.
 
Jika sebelum ini kita makan nasi penuh satu pinggan dan kurang sayur, kali ini cuba ubah kepada separuh (1/2) adalah sayur, 1/4 nasi dan 1/4 lagi lauk.  
 
Dengan cara ini, anda akan kenyang disebabkan makan banyak sayur, bukannya nasi.  
 
 
Sumber gambar dari page Dr Norman Norawi
 
Pengambilan karbohidrat dan protein haiwan secara berlebihan menyebabkan buah pinggang terpaksa bekerja kuat.
 
Oleh itu, dengan menukar portion menu harian anda, secara tak langsung anda akan kurang mengambil makanan yang membebankan buah pinggang.
 
2. Berpuasa setiap isnin dan khamis.
Hikmah berpuasa setiap isnin dan khamis adalah salah satu cara detoksifikasi dan cara memulihkan sistem imun badan manusia .
 
Secara tak langsung paras gula dalam badan juga akan turut menurun dan ianya mengurangkan beban buah pinggang untuk bekerja. 
 
3. Bersenam 2-3 kali seminggu.
 
 
Anda tak perlu jogging dan berlari untuk kekal sihat, cukup sekadar berjalan kaki pun dah OK sebagai senaman harian. 
 
 
4. Elakkan makanan berkarbohidrat proses seperti roti dan biskut.
 
Ini kerana kandungan bahan-bahan di dalam roti dan biskut mengandungi gluten dan ianya tidak elok untuk sistem percernaan manusia.
 
Sesetengahnya juga mengandungi kandungan gula yang tinggi. 
 
Anda boleh ambil karbohidrat dari bahan semulajadi seperti ubi kentang & ubi kayu , ianya lebih sihat dan banyak manfaat.
 
 
 
5. Elakkan fast food dan juga junk food.

 
Junk food itu sendiri mambawa makanan sampah dan tak sepatutnya berada di dalam perut manusia.
 
Tempat yang selayaknya bagi makanan sampah ini hanyalah di dalam perut tong sampah.
 
Oleh itu, please, tolong jangan makan junk food dan bagi anak-anak makanan macam ni.
 
  
6. Amalkan TRIPLE-T 2 kali sehari tanpa campuran gula. 
.
 
.
Khasiat TRIPLE-T dan kelebihannya sudah kami terangkan sebelum ni, sudah banyak testimoni yang kami tunjukkan.
 
Tugas anda hanya perlu amalkan dan ikut sahaja apa yang dilakukan oleh pesakit-pesakit lain.
.
.
7. Berhenti pengambilan gula 
 
 
Amalkan minum air masak sahaja untuk kesihatan kita..
 
.
Berapa lama eh baru nampak kesan?
 
Tiada tempoh spesifik, cumanya, untuk permulaan kami syorkan pengambilan rawatan sekurang-kurangnya selama 4 bulan ataupun 4 kotak.
.
Analisis Dr Azlan menunjukkan bahawa campuran herba pada Triple-T berupaya untuk membantu regenarate sel-sel hati yang rosak dan buah pinggang yang cedera.
 
Penemuan ini mencadangkan supaya campuran herba Triple-T dimasukkan ke dalam amalan minuman harian kerana potensinya dalam regenerasi sel hati dan buah pinggang yang rosak . 
 
Jangan Terkejut Jika………..

Selepas ini bacaan creatinine dalam darah anda turun, jika anda tiba-tiba rasa bertenaga dan kecapi hidup yang anda idamkan selepas gunakan TRIPLE-T….

 JOM HIDUP SIHAT TANPA SAKIT BUAH PINGGANG SEKARANG!

Sekarang ni, anda telah melihat sendiri bagaimana TRIPLE-T  dan gaya hidup sihat membantu pengguna seperti anda SIHAT TANPA SAKIT BUAH  PINGGANG!

 
 
Berapa anda sanggup labur untuk kesihatan anda?

RM1k? rm10k? rm100k?

Sebenarnya nilai kesihatan anda tak ternilai.

Jika sakit, maka lumpuhnya kudrat kita untuk menyara keluarga dan terputus segala mata pencarian.

Bila diserang penyakit. bukan hanya kita sahaja yang susah, malah kita juga secara tak langsung telah menyusahkan anak-anak dan pasangan kita.

Nak ke anda menjadi beban kepada orang lain?

Adakah anda suka melihat orang lain bersedih dan bersusah payah kerana kedegilan anda untuk mencuba formula yang terbukti berkesan ini?

Berikut merupakan pelaburan untuk kesihatan  & kebahagian anda serta keluarga anda.

.

.

Seperti yang tertera pada gambar di atas, harga pasaran bagi satu kotak TRIPLE-T ini adalah RM180 + RM10 Kos penghantaran + GST 6% (RM10) = RM200.

Ya, pelaburan anda untuk kesihatan anda dan kesejahteraan keluarga anda hanya RM200 sekotak. Bagi saya, ianya sudah cukup murah.

Apalah sangat RM200 ni kalau nak dibandingkan dengan kesakitan & kesusahan yang anda alami sekarang ni. 

 

Masih rasa mahal?

OK kami nak tanya, selama ni dah berapa ribu ringgit anda habiskan untuk atasi masalah buah pinggaang anda tu? 

Anda nak tau berapa kos rawatan dialisis ? Mari kami tunjukkan

Tu diaaa, RM2000 sebulan beb!  

No KKM untuk produk penyelidikan Triple-T = MAL16120041TC

.

 

Dah ada KKM pun anda kata  formula ni masih diragui lagi?  

Nah, anda boleh tengok sendiri apa kata pengguna TRIPLE-T sendiri, ianya bukan rekaan kami tau. 

 

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

 

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Fuh, penat nak upload semua, 10 muka surat pun tak habis.

Ni baru sebahagian sahaja yang kami tunjukan.

Kalau nak upload semua memang penuh page ni.

Ok kami bagi lagi satu, yang nak jadi ejen lepas guna pun ada tau!

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Berikut kami paparkan keratan akhbar mengenai formula Triple-T ini.

 

So macam mana, still was-was nak cuba? Masih kata yang formula ni tak berkesan & tak berbaloi?

Terpulang pada anda, kalau anda rasa KESIHATAN ANDA tidak penting, TOLONG JANGAN BELI! 

Kepada yang pentingkan kesihatan & ingin menikmati rasa sihat seperti orang lain klik di sini segera

Ops,  Tunggu Sekejap. Memandangkan anda mempercayai formula ini, kami ada tawaran hebat kalau anda buat tempahan hari ini. 

Jika anda bertindak untuk buat tempahan sekarang, kami  ada  tawaran hebat buat anda. Tawaran ini akan tamat pada BILA-BILA MASA SAHAJA!

 

 

  • 4 kotak Tahan sehingga 4 bulan penggunaan (112 hari)
  • RM380 / 112 hari = Anda hanya berbelanja RM3.40/hari sahaja untuk minuman kesihatan.
  • Tidakkah Harga Itu Terlalu Murah dan Tak Masuk Akal ?
  • PERCUMA Kos Penghantaran Bernilai RM10
  • PERCUMA Charge GST. Charge GST Sepatutnya RM20, tapi biarlah kami yang bayarkan untuk anda.
  • Harga asal kesemua di atas sebelum GST adalah (RM180 x 4 kotak) + (RM10 Pos) = RM730!
  • Tapi anda bayar RM380 sahaja!  Anda jimat sebanyak RM350. 
  • Charge GST 6% daripada RM380 ada RM20. Tapi anda tak perlu bayar, kami yang tolong bayarkan untuk anda.
  • So anda jimat lagi sebanyak RM20. Total penjimatan semuanya adalah RM370! Diskaun sebanyak 50%!!!

 

Tunggu Apa Lagi?? Dapatkan TRIPLE-T Sekarang Juga!

Jika anda tak berminat dengan tawaran di atas , anda boleh pilih pakej B di bawah

Pakej A
Pakej B
Total 4 Kotak
Total 2 Kotak
RM380
RM250
Pos Percuma
Pos Percuma
Jimat Sebanyak RM370
Jimat Sebanyak RM90
Pakej C
1 Kotak Sahaja
RM180
POS RM10
Tiada Penjimatan

 

P/S : Anda masih membaca sehingga kini? Tapi masih belum mahu bertindak? Masih ingatkah impian anda untuk kekal sihat dan dalam masa yang sama tidak mahu sakit buah pinggang  menyerang lagi ? Inilah masanya untuk anda merealisasikan semua impian. Lakukan pelaburan sek
arang juga.

P/S/S : Keputusan masih di tangan anda, Saya telah sampaikan berita gembira untuk anda bagaimana cara untuk hilangkan masalah buah pinggang dengan berkesan. Hanya menunggu anda buat tindakan bijak.